Popękane naczynka na nogach

Pojawiające się popękane naczynka na nogach podzielić można na dwa rodzaje. Pierwsze, to pajączki, określane w medycynie jako pajączki śródskórne, czyli tzw. Czytaj więcej

Kiedy dieta to za mało

W dobie XXI wieku z jednej strony problem otyłości staje się plagą wśród osób w różnym wieku, szczególnie w krajach wysoko rozwiniętych, Czytaj więcej

Usuwanie blizn

Blizny ma niemal każdy z nas. Jednak są to defekty, których nieraz nie da się zaakceptować. Najbardziej nienawidzimy tych rozległych, jakimi są Czytaj więcej

Zapalenie mieszków włosowych

Zapalenie mieszków włosowych jest dość powszechną dolegliwością, która dotyka zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Objawia się zazwyczaj zaczerwienieniami i wypryskami, ale jest Czytaj więcej

Usuwanie blizn potrądzikowych

Blizny potrądzikowe są zwykle wynikiem zapalenia skóry spowodowanym zatkaniem porów pokrytych nadmiarem sebum, martwych komórek skóry i bakterii. Płytkie zmiany są zwykle Czytaj więcej

Trycholog

Wypadanie włosów oraz łysienie to problem, który dotyczy tysiące kobiet i mężczyzn. Jak poradzić sobie z tym problemem i cieszyć się pięknymi Czytaj więcej

Depilacja laserowa: fakty i mity

Rosnące zainteresowanie depilacją laserową sprzyja powstawianiu wielu nieprawdziwych informacji na temat zabiegu. Poniżej, cała prawda o depilacji laserowej.   Czy depilacja laserem Czytaj więcej

Znamiona barwnikowe

Znamiona barwnikowe Zdecydowana większość osób ma jedno lub więcej znamion barwnikowych, popularnie nazywanych pieprzykami. Ale tylko kilka procent z nich może być Czytaj więcej

Choroby weneryczne u mężczyzn

Choroby weneryczne u mężczyzn Przy podejrzeniu chorób wenerycznych należy niezwłocznie zgłosić się do dermatologa – wenerologa. Lekarz specjalista zdiagnozuje i rozpocznie leczenie Czytaj więcej

Choroby skóry

Choroby skóry Lek. med. Monika Konczalska specjalizuje się w chorobach skóry. Zajmuje się diagnozowaniem, leczeniem i zapobieganiem chorobom skóry, narządów płciowych oraz Czytaj więcej

Choroby weneryczne u kobiet

Choroby weneryczne u kobiet Kobiety mogą zarazić się chorobami wenerycznymi w trakcie każdego rodzaju stosunku seksualnego. Dlatego niezwykle istotne jest obserwowanie swojego Czytaj więcej