Worki i cienie pod oczami stanowią problem estetyczny, który dotyka zarówno kobiet jak i mężczyzn w różnym wieku. Niezależnie od etiologii zjawisko to znacząco wypływa na samopoczucie i wygląd jednostki. W poniższym artykule przedstawione zostaną przyczyny powstawania niniejszego problemu, a ponadto, udzielona zostanie odpowiedź na pytanie: jak zlikwidować worki pod oczami?

Worki i cienie pod oczami – przyczyny

Ciężko jest wyróżnić jedną przyczynę odpowiedzialną za powstawanie niniejszego problemu. Jednak do głównych czynników przyczyniających się do powstawania zjawiska worków i cieni pod oczami, można zaliczyć:

• predyspozycje genetyczne,
  • ogólne zaburzenia stanu zdrowia,
  • silne zmęczenie,
  • stres,
  • wielogodzinną pracę przed ekranem komputera,
  • nałogi (np. palenie papierosów).

Nie wiesz w jaki sposób pozbyć się worków pod oczami? Umów się na bezpłatną konsultację pod numerem ☎ +48 791 604 604 lub dowiedz się więcej na https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/cienie-i-worki-oczami/

Cienie pod oczami – likwidacja problemu przy pomocy domowych metod

Istnieje wiele domowych sposobów, które mają na celu walkę z niniejszym problemem. Od lat mówi się, że skuteczną metodą na sińce pod oczami jest przyłożenie zimnych plastrów ogórka, lub zamrożonych łyżeczek. Niestety metody te, podobnie jak kremy dostępne w popularnych drogeriach, przynoszą jedynie chwilową pomoc i nie działają na przyczynę problemu.

Worki pod oczami – usuwanie problemu przy zastosowaniu metod medycyny estetycznej

Najskuteczniejszym sposobem walki w wymienionym wyżej problemem okazują się nowoczesne rozwiązania medycyny estetycznej. W profesjonalnych klinikach, specjaliści są w stanie zaoferować swoim pacjentom szereg efektywnych zabiegów kosmetologicznych, które w szybki i przyjemny sposób pomagają uporać się z problemem worków i sińców pod oczami.

Zabieg Surgen – skuteczny sposób na cienie pod oczami

Niniejszy zabieg składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich polega na delikatnym nakłuciu skóry, a następnie podgrzaniu jej przy wykorzystaniu techniki radiofrekwencji. Drugi etap, to stymulacja skóry przy pomocy malutkich igieł przekazujących bezpieczne impulsy elektryczne. W efekcie zabiegu skóra pod oczami regeneruje się, sińce znikają, a worki stają się niewidoczne.

Zabieg Maximus – siniaki pod oczami znikają już po kilku sesjach

To metoda wykorzystująca działanie fal radiowych. W trakcie zabiegu dochodzi do podgrzania skóry do temperatury 60°C. Efektem zabiegu jest wzmocnienie naczyń krwionośnych oraz odbudowa włókien kolagenowych, które prowadzą do znacznej poprawy wyglądu skory pod oczami.

Zabieg Pollogen Legend – usuwanie worków pod oczami nigdy nie było tak proste

To kolejny zabieg wykorzystujący działanie fal radiowych. Tym razem w wyniku działania niniejszej metody dochodzi do stymulacji włókien kolagenowych, poprawienia mikrokrążenia skóry oraz zwiększenia poziomu dotlenienia i odżywiania tkanek.

Zabieg GeneO+ – sposób na opuchnięte oczy

Niniejsza metoda swoje działanie opiera na tak zwanym efekcie Bohra. W Wyniku wytworzenia na powierzchni skóry bąbelków zawierających dwutlenek węgla, dochodzi do regeneracji i poprawienia kolorytu skóry znajdującej się pod oczami.

Zabieg Mobilift – skutecznie eliminuje sińce pod oczami

To innowacyjna metoda masażu, stymulująca mikrokrążenie i w efekcie prowadząca do poprawy jędrności oraz elastyczności określonych partii skóry.

Zabieg Dermapen3/Mezopen – zabiegi pod oczy przynoszące zaskakujące rezultaty

Niniejszy zabieg polega na nakłuciu skóry malutkimi igiełkami oraz wprowadzeniu do jej głębokich partii zestawu substancji odżywczych odpowiedzialnych za regenerację tkanek i znaczną poprawę wyglądu skóry pod oczami.

Zabieg Hot-Cold – innowacyjny sposób terapii

Głowica Hot-Cold naprzemiennie ochładza i podgrzewa tkanki skóry, skutecznie stymulując jej mikrokrążenie, które prowadzi nie tylko do uelastycznienia skóry, ale także wzmocnienia naczynek krwionośnych.

Blizny po ospie- zabiegi, które mogą ci pomóc!Blizna po cesarce – czy warto sięgnąć po zabiegi medycyny estetycznej jeśli nic innego nie pomaga?Ostuda – przebarwienia na skórze – co zrobić, aby się ich pozbyć?Krosty na pośladkach: jak pozbyć się wstydliwego problemu?Cienkie włosy – sprawdź jak poprawić ich stan!Popękane naczynka na nogachZabiegi pozwalające pozbyć się nieestetycznych boczkówProblem wypadających włosówKiedy dieta to za małoLaserowe usuwanie zmarszczek pod oczamiJak skutecznie wyleczyć rumień?Likwidacja drugiego podbródka – metodyJak dbać o cerę z rumieniem?Botoks na nadpotliwość – czy warto stosować tę formę leczenia?Usuwanie bliznWypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowymBrodawki – przyczyny, objawy i leczenie brodawekKurzajki na stopach i rękach – jak się ich pozbyć?Jak zaradzić wypadaniu włosów?Depilacja a wrastające włoski na nogachJak usunąć worki i cienie pod oczami? Zabiegi GdańskJak skutecznie zwalczyć prosaki?Jak usunąć piegi i plamy na twarzy?Dogłębne oczyszczanie twarzy – skuteczne zabiegiNadmierne owłosienie – co zrobić?Jak walczyć z bliznami po oparzeniach?Jak skutecznie pozbyć się blizn pooperacyjnych?Pozbywanie się zaskórników z ciałaZapalenie mieszków włosowychSkuteczne metody na wiotką skóręOczyszczanie twarzy z wągrówZabiegi na trądzik różowatyPrzebarwienia na twarzy po trądzikuModelowanie twarzy – skuteczny liftingModelowanie sylwetki – zabiegi wyszczuplająceUsuwanie blizn pooperacyjnychNieinwazyjne zabiegi kosmetyczne na usuwanie zmarszczekUsuwanie rozstępów – zabiegi na rozstępySkuteczne zabiegi na cellulitZamykanie naczynek przy pomocy lasera VariLite lub lasera Harmony XLUsuwanie blizn potrądzikowychTrychologDepilacja laserowa: fakty i mityLeczenie rumienia na twarzyZnamiona barwnikoweChoroby weneryczne u mężczyznChoroby skóryChoroby włosów – łysienieChoroby weneryczne u kobietLeczenie trądziku różowategoLeczenie liszaja twardzinowegoKłykciny kończyste – leczenie