Wiotka skóra to problem, z którym zmaga się wiele osób. Przede wszystkim są to kobiety po ciąży. Wtedy też skóra staje się bardzo obwisła, nie prezentuje się zbyt estetycznie, a samopoczucie wielu pań obniża się. W takiej sytuacji można zdecydować się jednak na wiele zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, aby poprawić jej wygląd. Z wiotką skórą do czynienia mają także osoby starsze, często pojawia się ona na szyi, również nie jest to zbyt ciekawe doświadczenie, ale każda zainteresowana osoba może pozbyć się tego problemu raz na zawsze. Ujędrnianie skóry polecane jest też osobom, które decydują się na odchudzanie. Wtedy też może wystąpić problem, który polega na tym, że w zbyt szybkim tempie zgubi się zbyt dużą ilość kilogramów, a wtedy skóra również nie jest atrakcyjna i staje się wiotka. Warto więc dowiedzieć się dużo ciekawych informacji na temat metod, które można wykorzystać na własnym przykładzie.

Poszukujesz dobrych zabiegów na wiotką skórę? Umów bezpłatną konsultację w Clinica Cosmetologica dr Igor Michajłowski – a kosmetolog dobierze odpowiednie zabiegi dla Ciebie. Zobacz więcej: https://clinicacosmetologica.pl/artykuly/wiotka-skora/

Zabiegi Pollogen Legend

Skóra po odchudzaniu nie jest perfekcyjna, dlatego osoby zmagające się z takimi przypadłościami powinny jak najszybciej zdecydować się na zabiegi Pollogen Legend. Polecane są one zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Przede wszystkim jest to innowacyjna pod kątem technologicznym metoda, sprawdza się idealnie w każdym przypadku. W takich przypadkach wykorzystuje się fale radiowe, aby skóra stała się elastyczniejsza, młodsza, ale też bardziej dotleniona. Dzięki temu wewnątrz skóra poprawia się też produkcja kolagenu oraz elastyny. Efektem jest poprawienie się stanu skóry, która staje się bardziej prężna. Problemem może być np. obwisła skóra na brzuchu, a taki zabieg okaże się w tym przypadku idealnym wyjściem z sytuacji, pacjenci są z efektów niezwykle zadowoleni.

Palomar Emerge

Kolejnym wyborem może okazać się zabieg Palomar Emerge. Laser wnika w skórę na odpowiednią głębokość powodując w niej liczne mikrouszkodzenia. To spowoduje z kolei to, iż tkanki zaczną się odpowiednio regenerować, a wiotkość skóry nie będzie już stanowiła dla pacjenta większego problemu. Nadmiar skóry po odchudzaniu to uciążliwa sprawa zwłaszcza dla kobiet, więc panie powinny poważnie pomyśleć o skorzystaniu z takiego zabiegu przy użyciu lasera. Wtedy też komórki zostają pobudzone, a skóra staje się elastyczniejsza i bardziej gęsta.

Mobilift M6

Dobry pomysł to także zabieg Mobilift M6. Obwisła skóra po odchudzaniu może odejść w ten sposób w głębokie zapomnienie, jeśli oczywiście zostanie on prawidłowo wykonany przez specjalistę. Następuje tutaj mechaniczna stymulacja tkanek, bezbolesna dla pacjenta. Poprawie ulega wtedy nie tylko stan skóry, ale też mikrokrążenie, a skóra staje się dotleniona. Obwisła skóra znika w bardzo szybkim tempie, a pacjent może cieszyć się sprężystym ciałem, które będzie przede wszystkim atrakcyjne, ale przy okazji będzie wyglądało młodziej.

Cellu M6 Integral

Zwiotczała skóra może zostać również zregenerowana za pomocą zabiegu Cellu M6 Integral, który jest coraz bardziej popularny na terenie Polski. Specjalna głowica wykorzystana w tym zabiegu skupiona jest na zasysaniu fałdów skóry nie tylko z twarzy pacjenta, ale też z całego ciała. Wisząca skóra po odchudzaniu nie będzie już źródłem kompleksów dla wielu ludzi. Tkanki są w ten sposób prawidłowo stymulowane, a skóra staje się jędrna oraz elastyczna. Z tego typu zabiegów medycyny estetycznej w dzisiejszych czasach skorzystać może każda osoba, która ma jakiekolwiek problemy z wiotką skórą i nie umie sobie z nimi samodzielnie poradzić. Zabiegi są wykonywane u osób w różnym wieku.

Odżywka na porost włosów? Czy jej stosowanie jej ma sens?Porost włosów – jak stymulować porost włosów?Wcierki na wypadanie włosów – którą wybrać?Szampon na porost włosów – jak wybrać skutecznie?Wypadanie włosów – przyczyny, objawy i zapobieganieNużeniec (demodex)Blizny po ospie- zabiegi, które mogą ci pomóc!Blizna po cesarce – czy warto sięgnąć po zabiegi medycyny estetycznej jeśli nic innego nie pomaga?Ostuda – przebarwienia na skórze – co zrobić, aby się ich pozbyć?Krosty na pośladkach: jak pozbyć się wstydliwego problemu?Cienkie włosy – sprawdź jak poprawić ich stan!Popękane naczynka na nogachZabiegi pozwalające pozbyć się nieestetycznych boczkówProblem wypadających włosówKiedy dieta to za małoLaserowe usuwanie zmarszczek pod oczamiJak skutecznie wyleczyć rumień?Likwidacja drugiego podbródka – metodyJak dbać o cerę z rumieniem?Botoks na nadpotliwość – czy warto stosować tę formę leczenia?Usuwanie bliznWypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowymBrodawki – przyczyny, objawy i leczenie brodawekKurzajki na stopach i rękach – jak się ich pozbyć?Jak zaradzić wypadaniu włosów?Depilacja a wrastające włoski na nogachJak usunąć worki i cienie pod oczami? Zabiegi GdańskJak skutecznie zwalczyć prosaki?Jak usunąć piegi i plamy na twarzy?Dogłębne oczyszczanie twarzy – skuteczne zabiegiNadmierne owłosienie – co zrobić?Jak walczyć z bliznami po oparzeniach?Jak skutecznie pozbyć się blizn pooperacyjnych?Pozbywanie się zaskórników z ciałaZapalenie mieszków włosowychSkuteczne metody na wiotką skóręOczyszczanie twarzy z wągrówZabiegi na trądzik różowatyPrzebarwienia na twarzy po trądzikuModelowanie twarzy – skuteczny liftingModelowanie sylwetki – zabiegi wyszczuplająceUsuwanie blizn pooperacyjnychNieinwazyjne zabiegi kosmetyczne na usuwanie zmarszczekUsuwanie rozstępów – zabiegi na rozstępySkuteczne zabiegi na cellulitZamykanie naczynek przy pomocy lasera VariLite lub lasera Harmony XLUsuwanie blizn potrądzikowychTrychologDepilacja laserowa: fakty i mityLeczenie rumienia na twarzyZnamiona barwnikoweChoroby weneryczne u mężczyznChoroby skóryChoroby włosów – łysienieChoroby weneryczne u kobietLeczenie trądziku różowategoLeczenie liszaja twardzinowegoKłykciny kończyste – leczenie